לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

נבדק ונמצא פרימיום- להקליט חורף סקסי




מישהו שנמצא בטיול בדרום אמריקה כתב באינטרנט: "תקליטו לי את החורף", כי כידוע עונות השנה הפוכות בחצי כדור הארץ הדרומי. הוא כבר הפסיד את מעט החורף שהיה פה, אבל גם אנחנו צריכים להקליט את החורף כי הנה הוא כבר נגמר. שבוע שעבר ניסיתי להקליט לכם את החורף עם תזמורת אנושית שעושה קולות של גשם ועם המון אלבומי חורף, והשבוע יהיו פה שירים לחורף סקסי במיוחד.
אפרופו חורף, אני חושב שכל ההתנגדות למס בצורת היא חזירית. מי שצרך מים עד כה על גינות מפוארות ורחצה בג'קוזי אז שישלם, לכל שאר עמך ישראל מס הבצורת לא ישפיע, כי אם אתה צורך מים בצורה נורמלית אתה לא מקבל קנס. 8 מ"ק לאדם לחודשיים זה מעל ומעבר: זה 133 ליטר מים ביום לאדם, שזה 90 !!! בקבוקים של ליטר וחצי ! ליום לאדם ! מתחילת ינואר הכמות תוגדל ל-166 ליטרלאדם ליום ! שזה 111 בקבוקים של ליטר וחצי ליום ! לאדם !
אז הרשויות המקומיות לא אוהבות לגבות מס עבור המדינה וגם לא לראות ממנו שקל, ומי מאיתנו באמת אוהב מיסים? אבל אין ברירה, וזה מס מוצדק ונכון, ורק מי שצורך יותר מידי מים ישלם עליו. כבר כתבתי כאן פעם כמה מתקני התפלה הם לא פתרון קסם, כי אין פתרונות קסם, ואתם אנשים מבוגרים..אז באמת שלא יעבדו עליכם.
ואחרי שהפעלתי לכם את קרום המוח, העבירו הילוך למוח האחורי והפעילו את אזורי הרגש במלוא התפוקה. זה פוסט שמיועד להאזנה בעיקר בלילה, כי זה הזמן שבו עושים חיים:

1. נתחיל עם פיבר ריי שתכניס אותנו לאוירת המועדונים המתאימה. נראה לי שעכשיו זה הזמן המתאים להקשיב לאלבום הקודר משהו של פיבר ריי. בוידאו למעלה היא מחדשת שיר של ניק קייב וזה ממש הולך.

2. פלורנס, מפלורנס והמשין, היא מסוג הבחורות שאף פעם לא יהיו סקסיות עם שמלת סאטן מלאה נצנצים. אני לא יודע מה היא חשבה לעצמה (בתור רוחניקית היא דווקא חמודה), אבל הרמיקס שעשו The XX הפך את שיר הסול היפה הזה לשיר לילה נוצץ.



3. קאמרה אובסקורה מביאים אווירה יותר של נשף מסכות סקסי מונציה. האמת שזה שיר אביבי אבל נצמד לקונספט.



4. כל דבר אפשר להיפך. למשל השיר My Girls של אנימל קולקטיב בביצוע פשוט של Taken By Trees, ובשינוי מינים ל- My Boys - עדין סקסי.



5. ונסיים במיטה עם דאפי כי בחורף היא נשמעת אחרת לגמריי. אחרי שקטלתי אותה בשנה שעברה, השנה אני ממש מתענג על מה שהיא עושה.


Duffy - Stepping Stone


6. להשלמת החוויה אני מזכיר לכם את רוד סטיוארט שהיה פה השבוע עם אלבום חדש, וגם JJ והאחיות התאומות הקנדיות הלסביות (די להזיל ריר), טיגאן ושרה- אנג'וי.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !