לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

רוד סטיוארט - ספר הסול



כמו מרק מינסטרונה או סתם מרק ירקות (או מרק רגל..פתאם נהיה לי תאבון למרקים), רוד סטיוארט ואלבום החידושים שלו לשירי סול..מחמם לי את הלב. למעלה הוא בחזרות, מה שעושה את העסק ליותר חי.
אפשר להגיד הרבה דברים רעים על פרוייקטים כאלה, לדוגמא: שמן, זקן, מסריח מכסף, ומשעמם. אבל אני רואה רק יופי: הקול היחודי של רוד סטיוארט, השירים הנפלאים, ואיזה יופי שהגבר המבוגר הזה (שנראה כמו אישה) מצליח להישאר כל-כך חיוני וגם כל-כך מאצ'ו.
לכאורה זה אלבום לנערות מתבגרות בנות 55 ומעלה, אבל גם כל מי שיש לו רשיון להיות סנטימנטלי יכול להנות ממנו (ניתן להשיג את הרשיון במועדון הלבבות השבורים הקרוב לביתכם). ספר הסול של סטיוארט מכיל קלאסיקות סול מוטאון, סטייל ריי צ'ארלס, סמוקי רובינסון והסופרימז. ההפקה כל-כך פרימיום (משתדלת, ובדרך-כלל מצליחה, לא להיות שמנונית מידי) ובחירת השירים כל-כך פרימיום שרק האנטי שלכם ימנע מכם הנאה צרופה.
סטיבי וונדר מצטרף ב- Cherir Amour, ויש את What Become of a Broken Hearted, ו"את נותנת לי להרגיש חדש", וגם "עקבות הדמעות שלי" ו-"זה אותו שיר ישן (אבל עכשיו כשהלכת הוא נשמע אחרת)" - בקיצור ממש Love Train.
כמובן שאפשר להשמיע ברקע כשאתם מארחים חברים, ואז הרהיטים שלכם יראו לא פחות מתוחכמים מאיך שהם נראים בזמן שאתם משמיעים את נורה ג'ונס, למשל.

Rod Stewart - Your Love Keeps Lifting Me Higher and Higher


Rod Stewart Ft. Stevie Wonder - My Cherie Amour

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זמר ענק לא היה ולא יהיה כמותו...


פוסטים אחרונים וממש שווים !