לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 23 באוקטובר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - חתום בנשיקה




הייתי פותר זאת בנשיקה
הייתי פותר זאת בנשיקה.
ויש עוד הרבה כאלה
שהייתי פותר בנשיקה.
אלף קטרזיסים בשניה !
אבל אנחנו, אנחנו כמו ספוג -
אלף חורים בנשמה.

הייתי פותר זאת בנשיקה
ויש עוד הרבה כאלה
שהייתי פותר בנשיקה
את הפרעת לי לחלום
הפרעת לי לחלום חלום רע
אני אומר לך אמת זה עסק לשקרנים
אנחנו לא צריכים אותה
אבל עד שתדעי
עד שתדעי
אני פותר לך את הכל בנשיקה
כל הזכויות שמורות

את הבית הראשון של השיר הזה כתבתי לפני 20 שנה ואת הבית השני כתבתי רק עכשיו בעקבות השיר של Kele מבלוק פארטי באלבום של Tiesto - לך תבין מאיפה תבוא לך השראה. דרך-אגב, ניקוד ופיסוק תוסיפו כאוות נפשכם.

את הוידאו למעלה אני מכיר מהבלוג של ניתרונית שנותנת ניחוח צרפתי לחיי (אני לאו דווקא חושב על גבינות עכשיו - יותר על מרחבים ירוקים, יין, תיחכום, אומנות, פריז, אופנה ובשמים). היא בדרך-כלל גם מתרגמת את כל השירים שהיא מביאה לבלוג שלה, כך שהתענוג כפול.

אם כבר נשיקות אז הנה שיר חדש ורקיד בנושא, כדי שיהיה שמח:

U.S.E - K.I.S.S.I.N.G




אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !