לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

תיקו אפס



ZERO 7
ZERO 7, מזייפים מוזיקה. אין דרך אחרת להגיד את זה, הם עושים כאילו מוזיקה. זה אף-פעם לא נשמע אמיתי עד הסוף, גם כשזה לא רע בכלל, ואפילו נעים, זה נשמע פלסטיק. צליל הסול החם שהם מנסים להביא יחד, עם התחכום בסאונד מתרסק בכל פעם מחדש בגלל שירים שהם כאילו מוזיקה, אבל לא באמת. קרטון, פאסאדה, ריק. אם תחשבו רק רגע על SADE (המלכה) ואח"כ על ZERO 7 תבינו את ההבדל.
למרות כל מה שכתבתי אני לא פוסל כל דבר שלהם ויש להם לפחות FOLDER אחד אצלי במחשב וכמה שירים שאני אוהב. באלבום החדש נראה שהם הלכו על כיוון יותר קיצבי ודי מעודכן לימינו. יש שני שירים ששווים התייחסות The Road השקט ו-Medicine Man הקיצבי והמוצלח יותר, וזהו.




Kings Of Covenience
בתחילת העשור הפציע צמד נורווגי צעיר שהוציא אלבום נפלא בשם Quiet is The New Load, והביאו קונטרה בסגנון סיימון וגרפנקל לסטרוקס. מאז נראה שהם שקעו יותר מידי בנוחיות. האלבום השני שלהם שיצא לפני כחמש שנים היה פחות טוב והאחרון שיצא ממש עכשיו הוא פשוט פיהוק. יכול להיות שזה נובע מקיבעון יצירתי ויכול להיות שזה כבר יותר מידי אנכרוניסטי. למזלנו הסינגל הראשון (בקליפ למעלה) ממש טוב, מה שמוביל למסקנה פחות פלצנית ויותר פשוטה:
אלבום טוב = שירים טובים, ואין!
למי שאהב: הנה עוד וידאו חדש של מלכי הנוחיות.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !