לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 30 ביולי 2009

נבדק ונמצא פרימיום - ארקטיק ארטיק


Arctic Monkeys - Crying Lightning Official Video


המילים יפות הן לעצמן
והמילה לא תתאר מאמץ גופני, אפילו הוא זעיר.
והמילה לא תתאר תפילה,
ולא לידה.
והמילה לא תתאר רגש דק,
ולא יופי
ולא שתיקה.

המילה מתארת מחשבה.
בצורה לא מדוייקת.
לא מדוייקת עד כדי ערמה.
כל הזכויות שמורות


מקווה שאהבתם את השיר. זה מסביר אולי גם למה אני כל-כך אוהב מוזיקה, אולי...
החום המעיק חוסם את כל תאי המוח מלחשוב יותר מידי, אז לא אכביד עליכם ולא עליי. להזכירכם, אנחנו בעיצומו של פסטיבל סיכום העשור, שבוע שעבר היה הסיכום של שנת 2007, ושבוע הבא יהיה סיכום של שנת 2006. כיוון שכבר כמעט גמרתי להכין אותו אני יכול לומר שהוא יהיה כייפי במיוחד, קופצני, שמח מרגש, מתאים לקיץ.


1. הבנאים והקצבים מברצלונה בשיר בסגנון מערבוני הספגטי
2. צמד מפתיע בשם Discovery שעושה מוזיקה אלקטרונית סטייל שנות השמונים.
3. שיר מדליק שמזכיר את AIR ללהקת Black Moth Super Rainbow
4. חוויות הטייפ הראשון שלי משנת 1975
5. Street Weeper Social Club בשיר מעוררת מחשבות - עירבוב של היפ-הופ ורוק
6. שיר מיוחד לקיץ שנקרא: "בנות נופלות כמו דומינו"
7. צ'ארלי זועמת וזה יפה
8. להקת ורידים רעים שעושים מוזיקה סטייל הסטרוקס
9. ואלבום השבוע: החדש של Swan Lake


10. בפסטיבל סיכום העשור לא ניתן היה להתעלם (ולמה שנרצה להתעלם) ממקומם המכובד של ארקטיק מאנקיז ועכשיו יש להם שיר חדש שגם לכם כדי לשמוע.

11. גירסה רוקית ומגניבה לשיר Ready for the Floorשל ג'וק חם


12. Beck בעוד ביצוע אקוסטי לשיר ממורדן גילט. אני מגלה את האלבום הזה בצורה הזאת, כממש מעולה.

Modern Guilt Acoustic "Chem Trails" from Beck Hansen on Vimeo.



13. השיר הזה של Silversun Pickups כבר היה פה או שלא, כי הוא פרימיום.






החיים שלי יותר מעניינים ממני: קניתי מחשב חדש, הוא הגיע מקולקל עם רמקול דפוק, תתארו לעצמכם. דווקא לי זה קרה. לאחר שתיקנו אותו הקלקל גם המסך. דרשתי שיחליפו לי למחשב חדש. זה לקח חודשיים !!! תתארו לעצמכם.

תגובה 1:

עמר אמר/ה...

דלף האלבום החדש של המאנקיז..

http://drop.io/arcticmonkeyshumbug

תהנה!


פוסטים אחרונים וממש שווים !