לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 15 במאי 2009

נבדק ונמצא פרימיום - פוסט מורטם


"Last One To Die" video


שיגרה זה טוב. וגם הופעות זה טוב. אולי אני אשלב בין השניים. למי שתמהה מדוע לא קניתי כרטיסים לדשא בדפש מוד. התשובה היא שלא ידעתי שיש דבר כזה, כאשר קניתי את הכרטיסים. אבל כאמור בכל זאת נהנתי ולמי שעדין לא קרא את פוסט הפוסט-הופעה, כדאי לו זה מצחיק נורא (אותי).
למי שלא יודע הם כבר ביטלו שתי הופעות אחרינו באתונה ובטורקיה בגלל דלקת בקיבה של דייב גאהן. שיהיה בריא. עוד נודע שאביו של אנדי פלטשר נפטר כמה שעות לפני ההופעה בארץ. אולי זה מסביר משהו על ההופעה ? בלי כל קשר נתקפתי איזושהיא מלנכוליה קלה בזמן האחרון. ולכבוד כך החלטתי להביא לכאן עוד שיר שלי לפרסום, להנהתכם:

עד תום
ובדרך...
הנחתי מטרה
וסימנתי וי.
מעצמי גזלתי,
כאילו שהייתי דבר קיים אחר.
וחוויה...
והחמצה...ותכלית.
האם יש דברים ששווים את ידיעתי ?
ואם אדע - אז מה ?
ולאחר קיום בשרי נשאר... מה ?
אושר ?!
אך/אח... אילו נחלקתי לאלפי רסיסים,
בין אנשים אהובים, בתוך ליבם,
הייתי חושב לפרוט את עצמי
עד תום.
כל הזכויות שמורות

אני מקווה שיש מספיק מבינכם שמזדהים עם השיר הזה. אולי זה גם עוזר להבין קצת יותר מה מניע אותי. (לי זה עוזר וגם לא עוזר...If you know what I mean).

אבל אז הגיע האלבום החדש של וילקו. ומיד חזר לי החיוך והאנדרנלין. אולי שמישהו יביא אותם לארץ?

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום מבחר קליפים שהצטברו בזמן שדפש מוד היו פה:

1. מה היה קורה אם דפש מוד היו מזדקנים ונראים ככה. כמו בוידאו למעלה. תארו לעצמכם שאתם רוקרים מתבגרים ג'יפיים וקירחים. אבל בכל זאת ממשיך לעשות מוזיקה מדליקה. לא תעשו קעקוע על הקרחת ?

2. היא ממשיכה לכבוש את העולם Little Boots. היא עושה רמיקסים וקאברים והוציאה כבר EP מדליק ועכשיו היא כבר מגיעה לתוכניות אורח, והיא הדבר הכי חם כבר חצי שנה (שזה נצח) בטראש-פופ העולמי למרות שהיא לא טראשית בכלל, ויש לה לא מעט מעריצי מוזיקת אינדי, רק בגלל שהיא עשתה קאבר להוט-צ'יפ.




3.בוידאו למעלה Love is All - Last Choice עוד שבדים שעושים מוזיקה טובה ומדליקה, מה לעשות?



4. אחלה שיר של Lissy Trullie האמריקאית שעוד לא עשתה כמעט כלום חוץ משיר האינדי מלא האנרגיה והחמוד שלהלן שנקרא גם Boy Boy



5. והמתחרים על תואר המכביס של הבלוג Titus Andronicus , בוידאו חדש


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !