לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 8 במאי 2009

נבדק ונמצא פרימיום- שבדיה היא שבדיה החדשה


שנה שעברה היה נדמה לרגע שאוסטרליה היא שבדיה החדשה עם כל להקות הפופ והדאנס שצמחו שם. היה הייפ, והיתה מוזיקה טובה, והיה כיף חיים, והשנה שבדיה מוכיחה שהיא שבדיה החדשה. כל-כך הרבה מוזיקה משבדיה היתה כאן השנה, ועכשיו ממש במקרה הצטברו כמה דברים שבדיים חדשים וממש טובים, שאפשר להפוך את הכל לפוסט מיוחד.
לפני זה אני רוצה להמליץ לכם בחום להקשיב לכל האלבום החדש והנפלא של קונור אוברסט שהיה כאן השבוע, וגם מהאלבום החדש והמצויין של דילן יש לנו טעימות.
והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. להקת "נשמע כמו חצים" בסגנון פופי, אלקטרוני המזכיר את פט-שופ-בוייז אבל בתוספת אינדיות . בתמונה למעלה בפוזה טיפשית אופיינית ללהקות אינדיות צעירות.




2. Jeniferever היא להקה שבדית העושה מוזיקה גוטית, או שמא יש לומר מוזיקה שבדית גוטית, כי השבדיות מנצחת, כלומר זה פופי, הצלילים עגולים ומלודיים, בתוספת שוגייזינג מתאים, וקצת מלנכוליה ברקע. נורא כיף להיות גוטיים בשבדיה. ועכשיו יצא להם אלבום חדש, שכולו נשמע כמו שיר הפתיחה היפה למטה. זה מתאים לנסיעות ארוכות. זה נעים במינונים מסויימים. תלוי מצב-רוח. אפילו שקלתי להפוך את השיר הזה לשיר השבוע, כך שהם ממש טובים, להנהתכם:

Jeniferever - Green Meadow Island


3. האהבה יותר חזקה מיהושוע. שיר של קולוניה השבדית בוידאו קאמפי חביב. חתונה.



4. אדרייאן לוקס הוא מפיק האוס שבדי. ועכשיו הוא הוציא סינגל חדש Can't Sleep אני חשבתי מיד על תינוקות צורחים במיטה ואשר לא נותנים מנוח להוריהם, אבל בקליפ למטה סיפור אהבה בין גברים. זה תמיד מביך אותי. לא שאלתי אף הומו כי כידוע הומואים יש רק בטלוויזיה, אבל יכול להיות שזה מביך אותם לראות גבר ואישה מתנשקים. בכל מקרה השיר יפה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !