לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 27 במרץ 2009

נבדק ונמצא פרימיום - מסיבת אלבומים חדשים




נבדק ונמצא פרימיום הוא מדור ההדרן של רדיו פרימיום להמונים. להזכירכם שהעיקר נמצא בפוסטים השוטפים.

אני ממליץ לכם מאד על BELL X1 שהיו כאן השבוע- להקה אירית מצויינת שכמו U2 נקראיית גם על שם מטוס, וכן על דיסק כפול חדש מהופעה של לאונרד כהן מ-2008 שניתן להקשיב לו במלואו כאן, וגם על וידאו מרקיד מקפיץ מלהקה ברזילאית שעושה מוזיקת דיסקו ושנקראיית מועדון קופקבנה. ועוד על וידאו חדש של להקת DOVES... ונעבור להדרן השבועי:

הפעם בנבדק ונמצא פרימיום שני סרטוני פרוסומות חמודים, אבל לפני כן מלאן מוזיקה משובחת בחינם !!! (הכל חוקי וכשר לפסח).

1. Royskopp - הצמד האלקטרוני מנורבגיה באלבום חדש וכייפי. זה דאנס-רך, אינטליגנטי ושימושי. להאזה חינמית לאלבום: כאן.


2. ואם כבר חינם, אז למה שלא נקשיב לאלבום החדש של הדצמברים. למען האמת אני טרם הקשבתי להם. אני גם פחות בנוי לסיפורים, חוץ מלסיפורים של הילדים שלי לפני השינה כמו "רוני ונומי והדב יעקב" של מאיר שלו. אז הנה האלבום החדש להאזנה חינמית: כאן.


3. מורפליקסיס המוזיקאי הישראלי מהלייבל Hiss Records חוגג יומהולדת ומאפשר לכם להוריד את כל האלבומים שלו בחינם : כאן.


4. אלבום קאנטרי-פולק-רוק אקוסטי מצויין וחדש של DAN ISRAEL, שהוא דווקא לא ישראלי. לא הכרתי אותו קודם אבל אני ממליץ. יש לו באמת שירים יפים. אם אגיד את מילות הלחש: נברסקה ובוב דילן זה יעזור לו קצת יותר? אז הנה אמרתי.. וגם קונור אוברסט (זה לא באותה ליגה ובכל זאת שווה בדיקה, אני נהנה). אפשר להוריד את כל האלבום בחינם ובצורה חוקית, כאן.

5. למעלה Neko Case בוידאו אנימציה לישר הכי טוב שלה מהאלבום האחרון שלה שגם לו אפשר להאזין בחינם: כאן.

ונעבור לפרסומות:

6. אתם זוכרים שהייתם בני 7 והצלחתם ללחוץ ENTER וכולם התפעלו מכך, אז אתם סתם טכנופובים זקנים שלא מבינים מהחיים שלהם, הנה תראו מה ילדה בת 4 יכולה לעשות:

<a href="http://video.msn.com/?mkt=en-US&playlist=videoByUuids:uuids:533e05d2-9f12-4a86-bdda-efd0455fcd36&showPlaylist=true&from=msnvideo" target="_new" title="Kylie uses Windows Live Photo Gallery">Video: Kylie uses Windows Live Photo Gallery</a>

7. ואם נראה לכם שנגמרה התמימות ועדיף שהילדה הקטנה הזאת היתה עושה איזו יצירה, נניח ציור, בצבעים אמיתיים, אז תדעו לכם שזה גם-כן לא מה שהיה פעם. בשבת שעברה טיילתי עם ילדיי בחיק הטבע עם מדריך, והם ציירו עם פרחים (כמובן שלא מוגנים) במקום עם צבעים. ייצאו ציורים יפהפיים עם צבעי פסטל חלומיים. עכשיו תראו את ההבדל:


שבת שלום !

תגובה 1:

Shai Silverlight אמר/ה...

כרגיל, מרויסקופ אי אפשר להתאכזב - אלבום מלודי, דאנסי ונעים.
האלבום שתפס אותי דווקא היה של הדצמבריסטים, אותו אני שומע כבר שבוע רצןף ומנסה לפענח אותו. האלבום מעניין מאוד, מלודי לעיתים וסוחף לרוב, עם סיפור לירי מעניין ותבנית מוזיקלית בלתי רגילה... חברי הלהקה בכלל ייעדו את האלבום הזה לאופרת רוק, אך לבסוף יצא יצור כלאיים בצורת אלבום - מומלץ לשמוע!


פוסטים אחרונים וממש שווים !