לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 13 במרץ 2009

נבדק ונמצא פרימיום - לא כל יום פורים!


Telekinesis “Tokyo”

לא כל יום פורים. אבל נגיד שכן. הפוסט הזה הוכן לכבוד פורים אבל היו שני פוסטים חשובים השבוע (ליום האישה, לילי אלן לפורים) וגם אחלה שיריםשלא היה כדאי להעמיס. אבל הנה הגיע הרגע, לא פיפסתם בכלל. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:
היה פורים שמחייח! פעם אחת צריך לבקר בבני-ברק בפורים. בשבילם זו באמת הוללות שמותרת פעם בשנה. לא כמו שאנחנו לוקחים את זה בכלל, כעוד סיבה למסיבה, אלא יותר כסיבה לפריקת כל עול. עדאלאידע בין ארור המן לברוך מרדכי, וזה לא רק בעניין השתיה. לנו שאר עם ישראל יש את העדלאידע של חולון. מלבד ההנאה של הילדים זו הזדמנות נפלאה לחגוג עם כל עמך ישראל, ולא במנגל. המצעד עצמו הוא כיפיי, למרות צניעותו, שמזכירה את מצעדי הביכורים והטרקטורים בקיבוצים, יותר מאשר קרנבלים אמיתיים. אבל צניעות זה גם אינטימיות, ותתפלאו זה דווקא הולך טוב בארץ, אפילו הייתי אומר מתאים לנו. זה גם נחמד לראות כמה רחובות ללא מכוניות. צריך ליצור עוד איים ללא תנועת מכוניות בערים. זה פשוט עולם אחר.
מכל דגמי העדלאידע זכורה לי במיוחד דמותן של פסל נמר בגודל של משאית שעליו ביצעו בחורות צעירות וחינניות (שלא לומר כוסיות) תרגילי אקרובטיקה. על העגלה של הנמר היה כתוב " גם נמר צריך להילחם בזבובים". אני לא יודע מה היה בדיוק המשל: ישראל והקסאמים, האדם הפשוט בחיי היום-יום שנאבק בשטויות כמו בירוקרטיה, המנהל הגדול שצריך לזכור את כל אלה שחוטרים תחתיו, בכל מקרה זה מעורר מחשבות. לשתות לא שתיתי בפורים, אבל נהנתי.
בכל מקרה שיהיה שמח! אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום מבחר קליפים הומוריסטים:

1. למעלה Telekinesis עם השיר טוקיו.
2. Dan Black הוא תגלית חדשה בקליפ לשיר Alone הוא מתחפש בכל מיני איפורים

Dan Black Alone from chic & artistic on Vimeo.

3. בוידאו הומוריסטי של Bishop Allen לשיר Dimmer. זו מוזיקה טובה וקליפים טובים. אם תשתו מספיק זה גם יצחיק אתכם :-) חג שמח!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !