לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 8 בפברואר 2009

Andrew Bird לט"ו בשבט

Andrew Bird הסינגר-סונגרייטר, הכנר והשריקה הוציא אלבום חדש שמתאים לט"ו בשבט. לא לגמריי יושב עליי כל אוירת הסבנטיז "על בטוח"- רשת ג', של אנדרו בירד, אבל האלבום הנוכחי טוב- מאד ולכן הקשבתי לו. מצאתי לכך דרך נעימה במיוחד, בטיול בחיק הטבע ביום שבת. זה אלבום שמתאים מאד לאויר הפתוח, למרחבים מוריקים, לעצים מלבלבים, לשמש זוהרת, לשקדיה ולט"ו בשבט.

באלבום 14 שירים. עקב "נפלאות הטכנולוגיה" הנגן שלי ניגן את רצף השירים ,1,11,12,13,14 ובאמת זהו רצף יותר נחמד מתחילת האלבום המקורית. אני לא אוהב שיש כל-כך הרבה שירים באלבום, כי מן הסתם חלקם בינוניים, מספיק לי 10-12 שירים. בכל מקרה יש באלבום הזה מספיק רגעיי חסד ותענוג. מעריצי אנדרו בירד המושבעים לא צריכים את המלצתי, אבל לכל השאר: אומרים שזהו האלבום הכי טוב שלו. לכל הנשים שאוהבות גברים עדיני נפש, יש במי להתאהב.

בוידאו למעלה הרצועה השלישית דווקא מתוך הופעה אצל לטרמן לשיר Fitz & Dizzyspells, וכן הבאתי את הרצועה הראשונה של "הלהיט" Oh No ואת הרצועה השמינית שהיא קצבית ושונה מכל השאר. מה שאומר שיש עוד הרבה מה לשמוע, ואני מתכוון להאזין לאלבום הזה לא מעט. - חג ט"ו בשבט שמח!

Andrew Bird - Oh No


Andrew Bird -Not a Robot But a Ghost

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !