לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 24 בדצמבר 2008

מצעד הקליפים פרימיום 2008

היו הרבה סרטוני וידאו השנה, אבל אנחנו בכל זאת לא בשנות השמונים ווידאו קליפ הוא בסך הכל משהו נעים שרץ ברקע של השירים, ואלו דווקא בשורות טובות המוכיחות כי המוסיקה חזקה מהוידאו. חוץ מזה כבר שבענו וצריך משהו ממש מדליק כדי שזה יזיז לנו. לכן ריכזתי ברשימת של 10 הקליפים של 2008 רק קליפים שהיה להם ערך בפני עצמם, כמובן לשירים מעולים.

10. THE BPA - TOE JAM FEAT. DAVID BYRNE & DIZZEE RASCAL - דיויד ביירן התחיל את השנה טוב, עם וידאו ערומקו מצחיק.


9. Ting Tings -Shut Up and Let Me Go - תחיית הדיסקו השנה והפופ באה גם מהכיוון של הצמד Ting-Ting שכראוי הכינו קליפ וידאו מושקע סטייל שנות השמונים.


8. Port O'Brien-I Woke Up Today - וידאו כייפי לידלים של שיר כייפי. שוטי שוטי ספינתי..


7. Empire of the Sun - Walking on a Dream - לכל חובבי הקאמפ והקיטש יש יד זהב בכל מה שקשור לסרטוני וידאו.


6. Florence and The Machine - Dog Days - ימי כלב הם בעצם כינוי לימים החמים של השנה ביולי אוגוסט. אצלנו אומרים קור כלבים ובאנגליה חום כלבים. אבל חוץ מזה מייחסים לימים האלה תכונות של טירוף ושיגעון מהחום כמובן.


5. Amanda Palmer -Oasis - אמנדה פאלמר יודעת את מה שבסטרדיי נייט לייב שואו, בארץ נהדרת ושבוע סוף לא שכחו שהנשק הכי חזק של השמאלנים חוץ מהמסרגות של שיפרה, הוא הומור ונשים יפות.


4.Yelle - Je Veux Te Voir -2008 Version - זה סרטון פשוט סקסי וכייפי

3. Mgmt- Electric Feel - הוא סירטון הוידאו האינטראקטיבי הראשון, ותקנו אותי אם אני טועה. חוץ מזה שב-2008 הרבה סרטוני וידאו נראו כמוהו והוא איזה אב טיפוס של איך נראה וידאו השנה


MGMT - electric feel

2. Sigur Rós: "Gobbledigook" - בשיר ווידאו שהם יותר פריצת דרך ללהקת סיגור רוס שמתפשטת מרוב חום, ומנגנת בעליצות חסרת תקדים. הפתעה שגם בדיעבד נשארה מרנינה. וידאו שמזכיר לנו שעירום זה לא רק מצחיק ולא רק סקסי זה גם חופש וירוקים.)


Gobbledigook - SIGUR ROS

1. Devendra Banhart - Carmensita - סרטון שהוא מעל השיר פרודיה שהיא מצחיקה בצורה אינסופית. צריך לקרוא את הכתוביות ולהחזיק את הבטן. אני גם אוהב את הקוסמופוליטיות שלו שהיא גם מסימני הזמן, יחד עם שילוב של קטע מסורתי דתי. אמנם דת של מישהו אחר אבל צבעונית ומשוחררת, לפחות בתדמית. כי בפועל אתה יודעים..קסטות וכו'..



והיו עוד כמה סרטוני וידאו טובים השנה במצעד האלבומים פרימיום 2008 ובמצעד הלהיטים פרימיום, וחוץ מזה קבלו כהדרן את הוידאו הבא לא נוצר השנה אבל בהחלט היה יכול להיכנס לרשימה:

Gotye -Hearts a Mess


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סיכום מדליק! אגב, הטינג טינגס האלה חיקו את קונספט המשולש מקליפ של טוקוטרוניק, להקת אינדי גרמנית מעולה: http://www.youtube.com/watch?v=CX9PKpGxAgs

וכן, זה כיבכול בכיוון של הוויט סטרייפס:
http://www.youtube.com/watch?v=VutMLnjXTY4

Unknown אמר/ה...

וואלה צודק


פוסטים אחרונים וממש שווים !