לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 28 בנובמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום- סוף העונה


אנחנו נמצאים ממש לפני היישורת האחרונה של השנה. בשבוע הבא אני מתכוון לשים עוד כמה אלבומים שאני שומע עכשיו ואשר שווים הקשבה. היו הרבה אלבומים מצויינים השנה, ואני אמנם מרגיש שבע, אבל חבל לי לפספס איזה אלבום רק בגלל שסוף שנה, אז עכשיו אני בודק אם יש משהו כזה שפיספסתי. ואני כבר מתחיל לחשוב על הסיכומים, והם עוד יגיעו. בינתיים הנה נבדק ונמצא פרימיום השבוע:

1. אני מזמין כל מי שמעוניין להשתתף בפרוייקט "לא על הסמיתס לבדה". מי שרוצה לכתוב פוסט על להקת אינדי משנות השמונים שהוא אוהב מוזמן לפנות בדואל premiumblog@gmail.com. אני מבטיח לפרסם ואף להבליט את הפרסום בעמודת הצד.

2. נבדק ונמצא פרימיום בסימן שירי סוף עונה כמו בוידאו למעלה של Influenza-golden Bloom. אם חסר לכם פרנויות על הגרעין של איראן אז הוידאו למעלה יסדר לכם, אבל בצורה מבדרת ושמחה.

3. Camille - Money Note אנחנו לא מחוברים מספיק לצד הצרפתי שלנו. אז הנה קמיל בשיר באנגלית דווקא. אבל מה שמעניין יותר מהפוזות שלה, שאיכשהוא עוברות בצרפתית הרבה יותר טוב, זה הוידאו המגניב. שהוא דיסקו שיק בשילוב עם הופעת מולטימדיה ומועדוני פריס. ואתם יודעים למה נשים צרפתיות אומרות פארי ולא פריס.

4. The Hold Steady הוציאו את אחד האלבומים הטובים של השנה. למרות שהוא נשמע קצת רוק של פעם, הוא פשוט מצויין. בדיוק השבוע הקשבתי לו שוב וממש נהנתי. הנה וידאו חדש מתוך האלבום:
STAY POSITIVE - The Hold Steady


5. זהו להיום. אבל אם לא שמעתם את שיר הקריסטמס של סינדי לאופר שהיה כאן השבוע, כאילו לא עשיתם כלום!!!!


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !