לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 24 בנובמבר 2008

המערב שבור

כל פעם אותו הטריק. מספיק שאני מתרגם את שם הלהקה וכבר צפות ועולות תובנות ומשמעויות מעניינות, ואפשר לקשקש על ירידת המערב וכמה שהוא שבור והבורסות... ואחמניג'אד. כיוון שאתם אינטליגנטיים (ושוב למי אני בדיוק מחמיא) תבינו לבד.
ובאשר ללהקת The Broken West, הם מקליפורניה, מה שלא מפריע להם לעשות רוק פשוט ונחמד. יש להם אלבום יחסית חדש מספטמבר- Now or Heaven שגם על שמו אני יכול לומר שהוא בעל משמעויות פילוסופיות כבדות. אבל כאמור אתם אינטליגנטיים, והנושא הזה הוא כמעט מוטו של הבלוג וכבר היינו בשיעור (החשוב) הזה, אז נעבור ישר למוסיקה שבאלבום. ניגשתי לשמוע את האלבום עם מעט ציפיות, וכך צריך. יש בו כמה שירים יותר מבריקים אבל שאר השירים די בינוניים, אם כי איך אומרים על מרק דלוח בחורף..מנחמים. בקיצור בשמיעה ראשונה חשבתי לעצמי "שאני אאזין לזה?!", ואח"כ זה השתנה ל:"אף אחד בלאו הכי לא בבית, וגם אם כן אני שומע את זה באוזניות, וגם אם הם היו מקשיבים אז מה הם מבינים". זה כמובן הכל בצחוק, אני לא באמת כזה סנוב, אני סתם רוצה שיהיה לי מעניין (ראבק- אפילו פינק הייתה פה, שלא לדבר על שכתבתי דברים חיוביים ביותר על נינט) .
אז הנה שני שירים טובים מהאלבום החדש של המערב הפרוע (התבלבלתי לא פרוע סתם שבור) אחד מהם אפילו ממש מדבק ויהיה שיר השבוע:

The Broken West - Auctioneer

The Broken West - Perfect Games

והנה עוד כמה במייספייס.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !