לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 5 בנובמבר 2008

עולם אחר



Antony and the Johnsons הוציא EP חדש. לא מסוג הדברים שאני שם אליהם לב. אני אולי לבד בסירה שלי בים המוסיקה שבעולם, אבל בכל זאת יש לי קשר לחוף, וכמובן לסירות אחרות. אז כך יצא שגל אוחובסקי כתב ביקורת כל-כך חמה עליו ב-TimeOut, שהייתי חייב לשמוע. אני קצת חושד באובייקטיביות שלו כשזה מגיע לחבר'ה מהקהיליה שלו, אבל אני בודק. רופוס ויינרייט לדוגמא יצא מעולה. דרך אגב, אנטוני הגרטי הוא טראנסג'אנדר, מה שנראה לי לא קל ודי עצוב. כי כמו שאני מבין את זה אלה אנשים שרוצים לשנות את המין שלהם. זה גם לא נראה לי כל-כך טרוויאלי שהם באותה חבילה יחד עם ההומואים. כי חוץ משותפות הגורל הם דבר אחר לגמריי, אלה גברים שרוצים להיות נשים ואלה גברים שאוהבים גברים. יפה שהם עושים מכל זה שמח. לפחות לכאורה. לא ברור לי איך מוגדרים אלה שאוהבים טראנסג'נדרים - ניוהומו, סטרייטג'אנדר, טראנססטרייטים.
ודרך אגב אחד אחרון ודי מדהים: בתור אחד ש-20 שנה גר במרכז, שירת בדרום, חי חצי חיים בצפון, ואשר עבר המון מסגרות ופגש בחייו האישיים והמקצועיים אלפיי, אם לא רבבות אנשים- לא פגשתי אף-פעם בחיי הומו. זאת-אומרת שכנראה פגשתי אבל אפילו לא ידעתי. מה שמוביל אותי למסקנה שאין הומואים בחיים האמיתייים אלא רק בטלויזיה. זה כנראה איזה ראילטי מבופרק או קנוניה של התקשורת וערוץ 2 (הפוסט הזה נמחק פעמיים, מה שמחזק אצלי את התיאוריה, שהאח הגדול לא רוצה שאכתוב את האמת).
אתמול ושלשום הופיעה בארץ לורי אנדרסון עם בן זוגה לו ריד. לו ריד גילה את אנטוני הגרטי, והלא מלווה אותו בשיר "קרוליין אמרה- חלק 2" בוידאו למעלה.
אבל לא לשם כך התכנסנו כאן, אלא לכבוד ה-EP החדש שנקרא Another World. חמישה שירים נוגים, יפים, רגישים ומרגשים. כשאנשים שרים בצורה כנה כל-כך ומתוך-הלב זה נוגע ומרגש, ואנטוני הגרטי עושה את זה. זה לא דאנס ולא רוקנרול, זה לא שמייח. מצד שני זה גם לא מדכא. פשוט יפה. הנה דוגמא, ויש שיר אחד אפילו יותר יפה ב-EP.
וגם אובמה ניצח. אז כנראה שכולנו התעוררנו היום לעולם אחר.

Antony and The Johnsons - Another World

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !