לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 8 באוקטובר 2008

לא תעשה לך אלוהים אחרים

אני משתדל לקיים את עשרת הדיברות. זה חוקים מאד פשוטים אבל קשים לקיום. אני חושב שגם האנושות כולה, גם אם אין אף צדיק בעולם, משתדלת לקיים אותם. בשביל זה קיים מוסד הנישואים, ולמרות שהרבה מתגרשים, יותר מכך אנשים מתחתנים. וגם בבתי הסוהר יושבים כאלה שלא קיימו את לא תרצח ולא תגנוב וכו'...
לגבי הדיברות הראשונות עם האלוהים זה קצת בעיה, למשל אריק קלפטון הוא אלוהים:-)
ועוד דבר קטן שאני מזכיר לעצמי בערב יום הכיפורים: אנחנו לא נוצרים, אמנם אנחנו צריכים לכפר על מעשינו, אבל לא להגיש את הלחי השניה. זה חשבון נפש פנימי שכל אדם צריך לעשות לעצמו, ושבו הוא צריך לחשוב איך הוא יכול להוציא מעצמו ומהחיים יותר למען עצמו ולמען הכלל. אני אומר לכם הדת היהודית צריכה לעבור ריוויזיה ודחוף.
את הרשומה הזאת לא התכוונתי לכתוב, אבל כיוון שנורא בא לי על השיר הזה פתאום, וחשבתי שהוא גם מתאים לערב יום הכיפורים....
אז הנה Double Trouble, זה בפינת "זה הורס אותי לגמריי", בבלוז מדהים וחד פעמי מתוך הדיסק הכפול Just One Night, משנת 1980, שקוטנר השמיע בתוכנית ציפורי לילה ביום שישי בתחילת שנות השמונים ועד היום יש לי את ההקלטה של התוכנית. בתוכנית הוא אמר:"תקשיבו לקלפטון: קצת יותר לאט..פי אלף נשמה"... להתמוסס:

Eric Clapton - Double Trouble

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !