לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 29 בספטמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום- שנה טובה!


שנה טובה לכולכם שנת בריאות ואושר, ומימוש עצמי. שתמלאו אושר את כל סביבותיכם. שתתחשבו באחרים ותאהבו יותר. כי רק אהבה מביאה אהבה. ואני חושב שזה במידה רבה גם העיקרון של עשרת ימי תשובה הבאים עלינו לטובה. למי שלא הבין עד עכשיו מה הקטע.
באופן אישי אני חושב שעשיתי עם עצמי משהו השנה, כלומר הבלוג הזה. באותה הזדמנות נכנסו כמה אנשים נחמדים לחיי, רובם בלוגרים כמוני. אבל אני אשמח להיות בקשר עם כל אחד מכם במייל.
היום בנבדק ונמצא פרימיום, תהיה מנה גדושה של שירים שפשוט לא הספקתי להביא לפה. אבל לפני-כן, עוד שני דברים קטנים:
1. אתם יודעים שאני לא כל-כך בקטע של מוסיקה ישראלית, ובכל זאת את התפוחים אהבתי. ומה יותר מתאים מהם כמתנה לראש השנה, ועוד יש על העטיפה של האלבום שלהם דבורה שמסמלת את הדבש. הנה הם במייספייס. הם גם מקבלים תגמולים ע"פ השמעה אז תהנו.

2. אני מפציר בכם לקרוא את הפוסט משבוע שעבר על האלבום של הקיור Kiss me, Kiss me, Kiss me. שבוע שעבר היה כל-כך הרבה פול מקרטני שנראה לי שזה נבלע. ואני אשמח אם מישהו יכתוב תגובה לאיזה פוסט בנושא מקרטני משבוע שעבר- היו 4 פוסטים ואף-תגובה, ואני יודע שהיו הרבה קוראים. וחוץ מזה היה פוסט על The Dears, ונבדק נמצא פרימיום מיום שישי האחרון. בקיצור מלא מה לשמוע ולקרוא בחג, תגלגלו למטה.

3. והנה הפלייליסט לחג. לא הכל קשור לראש השנה, אבל הכל יפה ובד"כ מאד חדש. היו לי עוד איזה 15 שירים אבל קיצצתי והבאתי את הכי טובים. השיר הראשון מתאים במיוחד לחג גם בגלל שיש בו תפוחים, וגם בגלל שהוא מתוק כמו דבש. אתמול הרמתי כוסית לחג עם שיכר דבש. שזה כמו יין, אבל עשוי מדבש במקום ענבים, וזה מאד מזכיר את השיר הזה. זה גם שיר שמתאים לדימדומים שבין קיץ לסתיו וזה גם שיר השבוע. אחרי שמיעה שניה , תתמכרו.

Trash_Can_Sinatras-Oranges Apples
Koufax- Roll The Dise
Darker My Love- Two Ways Out
Rachael Pollars- Crazy For You
Lanterns on the Lake - This Year
Dreamend- Are You Waking
Birdmonster - Born to Be Your Man
The Bellfuries- Give_it_get_it
Golden Silvers - Arrows of Eros
Gotye - Learnalilgivinanlovin, Styrafoamkid Remix
Van She - Changes
Dent May-Meet Me In The Garden
Oasis - The Shock Of The Lightning
The Pains of Pure At Heart- Everything With You
Wedding Present -_The Thing I Like Best

שנה טובה ומבורכת!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !