לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 בספטמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - שדש

"שדש", ככה העורך הראשי אומר "חדש". ודרך אגב הוא עוד פעיל ומשתתף מידי פעם והוא לא אוהב רק דיסקו אלא גם אתElbow למשל.לא הספקתי השבוע להעביר לכם חצי ממה שרציתי להעביר אליכם. אבל בכל זאת אני דבק, לפחות בינתיים, בעקרון שנבדק ונמצא פרימיום זה מדור "הדרן" ובמילים אחרות מדור "עודפים" וזאת ולמרות איכותו הנשגבת. כך שבשבוע הבא צפוי פיצוץ של דברים. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. לא רק אני אוהב את Foals (בעברית סייחים), ולדעתי המוסיקה שלהם יותר מכל מייצגת משהו אותנטי בעשור הזה, לעומת כל הרטרו שמייצגים לדוגמא Late of the Pier ואפילו Metronomy , אז הנה למעלה סרטון חדש לשיר Olympic Airways מתוך האלבום המופתי שלהם שיצא השנה.

2. עוד וילקו בהופעה חיה, אבל הפעם גם עם Fleet Foxes. שלא עושים לי אתה זה, אבל מצד שני בחידוש שלהם יחד עם וילקו לשיר של בוב דילן "זה פשוט הורס". בד"כ אני נגד נקרופיליה מהסוג הזה אבל כשזה פרימיום אני לא יכול להימנע.

3.Hot Chip הוציאו וידאו חדש כאן. אני חייב להודות שלמרות שהם מאד חשובים השנה, ולמרות שהאלבום שלהם הוא אחד המצליחים, וגם אחד מאלה שמגדירים את 2008, אני לא כל-כך שומע אותם. ואין לי מושג אם הם מצליחים בקרב הקהל הרחב יותר בארץ, אבל אני חושב שלגלגל"צ הם אידיאליים, ואין כאן כוונה להעליב אותם אלא לשדרג את גלגל"צ.

4. ולבסוף, אני זוכר את היום שבו קורט קוביין התאבד. באותו לילה היה בגל"צ ציפורי לילה בהנחיית אחת הזמרות המצליחות של אותה תקופה. ואז היא אמרה משפטים טיפשיים כמו: "איך כל הטובים מתים צעירים וכו'.. ". נזכרתי בזה לאור כל המקרים המזעזעים שארעו השבוע, ולאחר שקראתי מאמרים שבהם פסיכיאטרים מסבירים שעניין פרסום הנושא מגביר את התופעה. אז אני מזכיר לכל מי שמוכן לשמוע שאנשים טובים לאו דווקא מתים צעירים. קחו למשל את פול מקרטני או פול סיימון ואם הם מתוקים מידי בשבילכם אז איגי פופ, דיויד בואי, מיק ג'אגר, לו ריד, בראיין אינו ועוד המון מוזיקאים טובים חיים ובועטים. אפילו מוריסי שמתבאס מהתחת מהחיים האלה, הבין שאין אופציה אחרת ומזדקן לו בנחת...החיים האלה מגניבים, למי שבוחר בכך. ואני דווקא נזכר במשה מונטיפיורי שהבאתי את השיר עליו כאן השבוע, של יהורם גאון שבמקרה יוצא לסיבוב הופעות חדש. אני לא בעניין, אבל בטח שאוהב אותו כבנאדם.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !