לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 6 באוגוסט 2008

וילקו - חדש !

אני די מעוך על וילקו (אין מספיק מילים בעברית לתאר דברים אדירים - למי שיש לו להלוות לי קצת ביטויים אני אשמח, כי אני כל-כך מתלהב ואין לי מילים). וילקו הוציאו שנה שעברה את האלבום Sky Blue Sky שנשמע בהתחלה מאכזב שאי-אפשר לתאר. אחרי שקראתי שעידן אלתרמן הכתיר אותו כאלבום השנה שלו, ושגם הוא בתחילה התאכזב, החלטתי לתת עוד צ'אנס ובאמת גיליתי אלבום נפלא. יש עוד כמה אלבומים של וילקו שאני אוהב. אבל האמת שלא הייתי מזהה את הפנים של ג'ף טווידי הסולן והרוח החיה של הלהקה ממטר. בניגוד נגיד למוריסי. בכל מקרה הנה שיר חדש מהופעה בפסטיבל לולפלוזה בארה"ב. השיר ממש חדש, לא רק הביצוע בהופעה חדש. וגם יפה.

Wilco -One Wing -live at Lollapalooza

ועוד שירים מההופעה הנ"ל שהפילו אותי. לבריאות, תהנו:
Wilco- I'm Trying to Break Your Heart
Wilco - You are My Face
Wilco - Pot kettle Black
Wilco - Jesus, Etc

איך אומר צדי צרפתי "אני הרוס לגמריי" (כן אני רואה כוכב נולד, גם כי אין לי ברירה וגם כי זה לפעמים נחמד, במיוחד לגלות שיש להקות חדשות, צעירות ומרעננות בארצנו, וגם הספיישלים עם טריפונס ועברי לידר היו די נחמדים).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

על כוכב נולד אני מוכן להבליג, אבל וילקו היא להקה ולא אדם אחד, למרות שבכל התמונות רואים תמיד את ג'ף טווידי בלבד.

Unknown אמר/ה...

קודם כל אל תבליג על כלום. אני שמח שמתקנים אותי:) אח"כ תזכור שאני בסה"כ חובב מוזיקה ולא מקצוען כמוך. אני משתדל מאד לדייק אבל לא יודע הכל. הבעיה היא כשאני חושב שאני יודע (כי כשאני לא יודע אז אני טורח לברר). במקרה הזה סתם טעיתי, שכחתי שג'ף טווידי הוא הסולן ולא וילקו. לא פלא שאני לא יודע איך הוא נראה, וילקו:)
אבל תכלס מה דעתך על ההופעה?


פוסטים אחרונים וממש שווים !