לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 20 באוגוסט 2008

רימונים


רימונים, תאנים, תמרים, חרובים ואשכולות של ענבים... ויין ושמן זית עם פיתה וזעתר ולבנה עיזים... וזהו! אלו הדברים הטובים שהיו בתקופה הקדומה בארצנו. ומה רע? ככל שרמת החיים עולה אנחנו יותר מעריכים את הדברים הפשוטים האלה. כי הם לא פשוטים בכלל. זה שהם כאן מזה עידן ועידנים, זה לא אומר שהם לא פרימיום.
קחו למשל את הרימונים, איזה מתת אל הם. גם מבחינת המבנה הפנימי וגם מבחינת הצורה החיצונית, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הערכים התזונתיים. כשאתה צעיר נדמה לך שלשתות בירה ולעשן כמו חזיר זה סקסי (תרתיי משמע), אבל אחריי שאתה קצת גודל ומבין שהגוף הזה הוא האחרון שנתנו לך בחיים האלה, ושאין החלפה יש רק החזרה, אז אתה מתחיל להנות יותר מיין אדום מלא טאנינים וגם מרימונים.
Pomegranates הם להקה מאוהיו ארה"ב, ובחודש מאי השנה הם הוציאו אלבום בכורה שנקרא Everything is Alive, כמה מתאים. המוסיקה שלהם היא רוק אמריקאי אבל צעיר, תוסס ויצירתי. לי זה נשמע יותר כמו רוק בריטי. הלב שלי נפתח בהתרגשות כששמעתי אותם. אולי זו נגינת הגיטרות. אולי כי קיץ. אולי כי השירים שלהם נשמעים פשוטים ומורכבים בעת ועונה אחת. אין אף להיט גדול, אבל בכל זאת זה מרענן ואהוב עליי כמו מיץ רימונים טרי.
Pomegranates - Whom_Who
Pomegranates -In the Kitchen
ויש עוד במייספייס.

וכאן יש קטע מהופעה חיה משיר מה-EP שהם הוציאו ב-2006.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !