לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 31 ביולי 2008

נבדק ונמצא פרימיום- פלייליסט חם

להזכירכם" נבדק ונמצא פרימיום", הפינה של מוסיקה פרימיום שאני לא מצליח להעביר לכם בפוסטים השוטפים, והפעם וידוי. הבלוג הזה נפתח במקור בגלל שאני כל איזה שבועיים בונה לי "פלייליסט" בנגן MP3 שאני פשוט כל-כך מתמוגג ממנו, וכל-כך נהנה שהייתי חייב, אבל חייב לשתף את כל העולם בכך.
בינתיים הדברים התגלגלו לצורה שיש לבלוג הזה, שאני נורא מרוצה ממנה בסך הכל, אבל הפלייליסט, הפלייליסט...אז גם בשביל זה יש את "נבדק ונמצא פרימיום":-) והפעם כפי שאתם רואים יש הרבה מה לשמוע, ואלה באמת שירים שאני נורא אוהב (יש איזה שלושה שאני אוהב פחות מהשאר, אבל אל תגלו להם). רובם שירים ממש חדשים. אני מרשה לעצמי בעתיד להביא אותם כאן יותר בהרחבה.
מילה אחת על ההתפטרות של אולמרט: א. אני שמח כי לא יחזירו את הגולן. ב. זה קצת מוזר שלעם לא פורמלי כמונו, וזו התכונה העיקרית במנטליות שלנו, יש ראש ממשלה עורך דין, ושיש כל-כך הרבה משפטיות בציבוריות שלנו. יותר מתאים לנו טיפוסים כמו: עזר וייצמן, שרון ואפילו בגין שפחות התעסק בפרטים הקטנים. ג. על רקע הההתמודדות של ליבני הייתי שמח אם קרנית גולדווסר היתה נכנסת לפוליטיקה, כי היא עוד 20 שנה יכולה להיות ראש ממשלה, היא רק צריכה להתחיל לעבוד בכנסת מעכשיו, ולא כמו ליבני שמגיעה אלינו בלי ניסיון מוקדם (כמעט).
ולפלייליסט (לא כולל שירים שכבר פורסמו כאן), חלומות:

The Walkmen_In the New Year
Amie Miriello- Coldfront
A Classic Education-Stay Son
Jarvis Cocker-big julie
Calexico - Two Silver Trees
Fields_Are You Ready Yet
Wild Beasts - The Devil's Crayon
Gang Gang Dance - House Jam-XXXChange Remix
Ill Ease and the Racket -Here Comes Trouble
Koushik - Lying in the Sun
Melpo Mene - I Adore You
The_Secret_Machines-Nowhere_Again.
Metronomy-Heartbreaker
Mother Mother - Burning Pile
Janelle Monae- Many Moons
Wallis Bird - Counting To Sleep
Shannon Mcardle_Leave me for Dead
Metronomy - Heartbreaker Kris Menace Remix

ומי שמעדיף את הפלייליסט של גלגלצ- מגיע לו!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעולה..
יש מצב שאתה מכניס הכל בקובץ אחד שנוכל להנות מהאזנה רציפה?

dis[c]over אמר/ה...

candy, יש כבר השמעה רציפה - אייל עבר (לשמחתנו) להשמש במדיה פלייר של יאהו שבין היתר נותן גם פלייליסט ואפשר גם לדלג ככה על רצף של שירים (הלשונית עם החץ שמעל שם השיר)

Unknown אמר/ה...

אח..
אתם לא ידעים כמה אושר זה גורם לי שאתם נהנים.


פוסטים אחרונים וממש שווים !