לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 30 ביולי 2008

רק רוק


אם הייתי מאצ'ו ישראלי טיפוסי, קצת מיושן כזה אתם יודעים, שמעשן מרלבורו (כבר לייט), שהיה לו פעם אופנוע, שגדל במושב או בקיבוץ, ששירת בחי"ר, הייתי בטח אוהב את האלבום הזה.

ולמרות שאני לא מאצ'ו פיצ'ו, אני מאד אוהב את האלבום החדש של The Hold Staedy. בזמן האחרון אני טוחן אותו ביום ובלילה. המחמאה הכי גדולה שאני יכול לתת להם היא: שהמוסיקה שלהם מזכירה את הרוק של ברוס ספרינגסטין. זה רוק אמריקאי הכי טוב שיכול להיות. בשבילי זה רק רוק הכי בסיסי שיש. והאלבום הזה, Stay Positive, למרות שאין לו שום דבר חדש להציג מבחינה סגנונית, לעומת למשל MGMT, הוא אלבום מ-צו-יין. אומרים במקרה כזה "אלבום עשוי היטב", אבל זה יכול להטעות, כי "עשוי היטב" אומר בד"כ שאין לו שפיץ, ויש לו שפיץ! יש בו שירים טובים, והוא זורם כמו נסיעה באופנוע בערבות האין סופיות של ארה"ב. הנה שיר אחד שמדגים:

The Hold Steady -Squestered in Memphis


ועוד כמה במייספייס

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רק שלהולד סטידי יש יתרון אחד גדול על החברה מההנהלה - הם כותבי שירים טובים בהרבה. מה שגורם לי להרגיש שהם יזכרו הרבה אחרי שכולם ישכחו מי אלו ה-MGMT האלו ומה הם רצו מחיינו.

Unknown אמר/ה...

כל-כך הרבה פעמים אני מזכיר את MGMT השנה. זה כבר מרגיש שהם קבעו איזה טון. את הצליל הנכון של השנה הזאת, אולי אפילו של העשור.
מצד שני יכול להיות שבעוד שנה הם יהיו גשם דאשתקד - כנראה שלא כתבתי את זה נכון, אבל בטח גיאחה יתקן אותי :-)


פוסטים אחרונים וממש שווים !