לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 22 ביולי 2008

התחלה שווה- אלבומים של קיץ

אנחנו בעיצומה של השנה ומבול האלבומים הולך ונערם מעל ראשנו. Infanels ו- Black Kids הוציאו אלבומים חדשים שמתאימים במיוחד לקיץ. על הבלק קידס כבר כתבתי מספר פעמים. הם להקה ששבתה אותי מייד עם הלהיט "אני לא הולך ללמד את החבר שלך איך לרקוד". ועכשיו הם הוציאו אלבום חדש וכייפי. יש שאומרים שהם מזכירים את פרינס ובאמת יש בזה משהו. וכפי שכתבתי בפרופיל שלי פרינס הוא אחד מאבות המזון שלי. מבחינה היסטורית הוא זה שהפך את המוסיקה שחורה למה שהיא עכשיו. כשהוא היה בשיא יצירתו היה את כל המוסיקה השחורה ופרינס. כמובן שגם למייקל ג'קסון וקווינסי ג'ונס יש חלק עיקרי במהפכה. הבלק קידס לעומת זאת יותר רוקיים/פופיים ועם מבטא בריטי, למרות שהם אמריקאיים ודרך אגב לא כולם שחורים, אבל ילדים ? לא ממש. משהו שיכול להתקיים רק במאה ה-21.

את ה-Infadels הכרתי לראשונה עם השיר המדליק Love Like Semtex שכבר חדר לי מתחת לעור והוא צרוב לי לעולמים בהארד דיסק של המוח. ועכשיו יש להם אלבום חדש עם הרבה שירים טובים שאחד מהם אפילו מזכיר את הנ"ל אך אף אחד מהם לא ממש באותה רמה של יצירת המופת הזאת. לאחר שהתגברתי על כך, התחלתי להנות מאלבום טוב עם הרבה שירי רוק/פופ כיפיים, כמו שאני אוהב, שמתאימים מאד לקיץ. כשהגעתי לשיר הנושא כבר התחלתי להמריא, בגובה בינוני אמנם, אך בכל זאת טיסה. הבן שלי (העורך הראשי) אהב מאד ובכל סוף שיר אמר "עוג פם" שזה עוד פעם. ודרך אגב אם הוא לא אוהב אז זה "לא!לא!לא!לא!" ושוב "לא, לא, לא, לא" ושוב..
עוד סיבה ששמתי את שניהם בפוסט אחד היא שהשיר הפותח בשני האלבומים מתחיל אותו דבר. ממש התחלה שווה.

שיר הנושא שהיה מועמד רציני לשיר השבוע וכמעט זכה:
Infadels - Universe in Reverse

והנה שירי הפתיחה :
Black Kids -Heat the Heartbrakes
Infadels-Circus of the Mad

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !