לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 18 ביולי 2008

נבדק ונמצא פרימיום- מציאות מתחת לפנס



להזכירכם "נבדק ונמצא פרימיום" הוא מדור שנועד להשלמות של מוסיקה פרימיום שאני לא מספיק להעביר לכם בפוסטים השוטפים. קצת קשה בשבוע כזה לפרסם כאן פוסטים, ולכן אתמול לא פורסם דבר. כמובן שליבנו עם המשפחות השכולות. צריך גם לזכור בימים כאלה שיש עוד הרבה משפחות שכולות מהמלחמה האחרונה.

אני לא יכול להפסיק להעריך את קרנית גולדווסר שהיא כבר סמל לישראליות הטובה שלנו, ואני מקווה שהיא תמצא את דרכה לפעילות ציבורית. היא בטח ראויה, ואני חושב שהעם הזה, למרות הכל, גם-כן ראוי לה. התפעמתי גם מסיפור האהבה הגדול שלה ושל אהוד, בלי קשר לטרגדיה, אהבה כזאת גדולה, זה לא דבר של מה בכך. ובכל זאת החיים נמשכים, ובשבילי מוסיקה זה חלק בלתי נפרד מהם, כמו לחם וקורת גג ואנחנו לא ניתן לאוייבים שלנו את התענוג הזה שלהפסיק לנו אותם. אז השבוע בנבדק ונמצא פרימיום:

1. ל-She& Him יש וידאו בכורה. אין צורך לחזור ולטחון לכם כמה שאני אוהב אותם. מה שיפה בהם זו הפשטות המושלמת. תבדקו בעצמכם למעלה.

2. Elbow בסופו של דבר עשו לי את זה. על האלבום שלהם דילגתי בתקופה שהיתה עליזה במיוחד ומלאה בדברים שמחים, וכרציתי קצת רוק טוב, כבר לא מצאתי דבר. אז חזרתי ל-Elbow, ובאיחור אופנתי (עלאק) גיליתי שהאלבום שלהם מצויין. לקח לי קצת זמן להתרגל לצליל המיוחד שלהם, מצד שני הרוקיות שלהם נשמעה לי בשמיעה ראשונה אנכרוניסטית. והבעיה האחרונה שהשיר הפותח את הדיסק Starlings כל-כך מרומם רוח שאחריו יש נפילה. בניגוד דרך אגב לשיר הפותח את האלבום החדש של Ladytron שהוא מרומם רוח אבל מתניע את האלבום. למטה יש וידאו של Starlings בהופעה מפסטיבל Glastonbury שהתקיים השנה, שמראה כמה הם גדולים.


3. ללילי אלן האהובה עלי יש שיר חדש ממש טוב, והוא לא יהיה באלבום החדש. מעניין אם יש מישהו בעולם שלא אוהב אותה.
Lily Allen - Who'd of Known


4. ולבסוף Martina Topley Bird היתה יכולה להיות השלמה לא רעה בזמן שאיימי ווינהאוס נעלמה, למרות הקול הקטן והמתוק שלה. לצערי היא לא ממריאה. בכל זאת הנה שני שירים טובים מהאלבום האחרון שלה. הוידאו הראשון ממש מעניין בסגנון קולנוע צרפתי ריאליסטי/אקספרסיוניסטי..לא יודע, אני לא מבין בזה, אני רק נהנה. והשני הוא השיר הכי טוב באלבום.


2 תגובות:

Shachar אמר/ה...

אני לא אוהב את לילי אלן, אף לא מעט. לא רק בשביל להיות זה שלא אוהב אותה, אלא באמת, ממש לא טרחתי אפילו להתעמק בה. נראית לי מוצר מיותר לבנות אנגליות. אבל זאת כנראה המיזוגניות שלי שמדברת.
לגבי מרטינה, האלבום הקודם שלה הוא מה שאתה מחפש (כבר כתבתי משהו כזה פה, אני נשבע)

Unknown אמר/ה...

לילי אלן, יש בה מתיקות לא מוגזמת. ובטח שאין מה להתעמק.
מה זה מיזוגניות?
ואמרת על מורנינג ג'קט שצריך להקשיב לאלבום קודם, אבל לא ידעתי למה אתה מתכוון. חיפשתי ושמעתי את It Still Moves אבל זה לא היה משהו. בסופו של דבר האלבום הנוכחי שלהם התלבש לי לא רע. הוא דווקא טוב.


פוסטים אחרונים וממש שווים !