לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 9 ביוני 2008

סיגור רוס - כל האלבום החדש!!!!

כולנו חיכינו לזה. אין סיכוי שלא נשמע את זה. כנראה שכבר לא נתאכזב. מה זאת אומרת לא נתאכזב, אני קופץ פה משמחה כבר כמעט שעה רצוף. איזה כיף! איזה כיף! ועוד פעם כיףףףףףףףףףףףףף! בא לי לצעוק ברחובות "יצא האלבום החדש של סיגור רוס והוא מצויין". ובדיוק בשביל זה יש לי בלוג.
עוד לא ברור למה הם חיכו לקיץ. אבל בעצם זה אלבום שמח וקייצי, כמובן באופן יחסי, אתם יודעים, לקיץ באיסלנד. בגלל זה הם רצים עירומים על העטיפה של האלבום, בסרטון וידאו. זה אלבום כל-כך מצויין ומעולה שמאז Ágætis byrjun בעצם חיכינו לו. כי כל מה שהיה בדרך כולל () "פולסר" מבחינתי היה התפשרות, וקרדיט על החשבון. אבל עכשיו כבר הגיע הדבר האמיתי.
וגם אתם יכולים לשמוע את כל האלבום החדש של סיגור רוס כאן בעמודה בצד
שם האלבום: Með suð i eyrum við spilum endalaust

ובאנגלית: with a buzz in our ear we play endlessly

ולמעלה הסרטון של השיר החדש שלם בגרסה קצת מצונזרת כי "בחורות ערומים זה חולרא"

כתבתי כבר פעם שהמוסיקה של סיגור רוס נשמעת בעת ובעונה אחת כמו מוזיקה עתידנית, חייזרים שרים, וכמו מוזיקת מערות . היא מוזיקת אינדי ומוזיקת עולם. מוסיקה שאחרי ששומעים אותו מרגישים כאילו עשו לך מסג' במוח, והעולם כל-כך יפה...וציפורים (קפואות מקור) מצייצות.

יש לי גם כמה אנקדוטות אישיות בקשר לסיגור רוס, אבל זה לא הזמן לזה. עכשיו צריך פשוט להינות.

ותתרגלו שקצב העידכונים גבוה פשוט יש אין סוף דברים.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני שומע עכשיו ונהנה, למרות שאף פעם לא הייתי מעריץ ענק של הלהקה. ורק שתדע שאני מבזבז את כל זמני בלקרוא את הפוסטים שלך במקום לכתוב בעצמי - אז אני רואה בקצב העדכון הגבוה שלך אשם עיקרי בקצב העדכון הנמוך שלי! (זה, וזה שאני עצלן).

Unknown אמר/ה...

נמרוד
איזה כיף, מישהו ראשון לחלוק איתו את החוויה. בחייך עד שיש להקה כל-כך מצליחה ושעדין לא איבדה את זה. לא צריך להיות מעריץ ענק. הם פשוט טובים.
ואל תדאג לקצב העידכונים שלך. מה שאתה עושה הוא טוב אבסלוטית. אני פשוט חייב להרגיש שאני מספיק הכל -כל הזמן.


פוסטים אחרונים וממש שווים !