לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 19 באפריל 2008

להיות חופשי!!!

איזה כיף שיש חול מועד.. למה לא כל השנה. אני יוצא לטיול ובגלל זה כתבתי הרבה פוסטים שיספיקו לכם לכל השבוע. יש את הטרילוגיה אביב-חירות-משפחה. ואתם חייבים לשמוע את Foals. חוץ מזה שהכנתי לכם "לקט" תלכו לעמודה השמאלית ל"נבדק ונמצא פרימיום" ותהנו.
ועכשיו קינוח:
כל הקטע ביציאת מצרים מזכיר לי את אקספרס של חצות. כי מה בעצם אנחנו חוגגים? שברחנו מהכלא!!! ואז גילינו כמו כל עצמאי שמפסיק להיות שכיר, בשביל להיות חופשי, שלהיות עצמאי זה להיות העבד של עצמך או... שלא.
אפרופו עצמאי כבר שבוע אתם יכולים להוריד כאן חינם אלבום אוסף של מוסיקת פרימיום ישראלית, מחברת תקליטים עצמאית שמנהל ידידי גיא-חה יחד עם מורפלקסיס. יש בו שירים מצויינים ורוח חדשה של מוסיקה ישראלית .. כי כמה כבר אפשר לשמוע את ריטה וקליינשטיין. תתרגלו גיא-חה ומורפלקסיס IN, ריטה וקליינשטיין OUT (זה יותר קשה לבטא אבל גם יותר שווה).
מורפלקסיס הוא גם יוצר ויש לו כמה אלבומים, ואכתוב אליהם בהמשך. ויש עוד כמה צמוסיקאים (זו לא טעות הדפסה זו מילה שהמצאתי הרגע) שפועלים בחברה ואת השירים שלהם ניתן לשמוע באוסף. הפקרות שאתם לא מכירים את השירים. אני מודה שגם אני לא הכרתי, אבל עכשיו אני אוהב. הנה שניים שתאהבו בטוח, ושגם קשורים לחג-פסח.

"היום זה עכשיו" של דוד פרץ. קלישאה, אבל אני חושב שהיה צריך לכתוב אותה בעשרת הדיברות או לפחות בהגדה. וזה בהחלט חלק מיציאת מצרים הפנימית שכל אדם צריך לעשות בשביל להיות חופשי.




"כשהלילה יורד" של להקת בלובנד ורות דלורס וייס. שמתאר אולי את מה שהרגישו בני-ישראל באותו לילה שאלוהים פסח עליהם במבצע חיסול בכורות. אבל בעצם זה שיר אהבה.




לסיכום תורידו את הדיסק ושימו ברכב כשאתם מטיילים. הילדים שלי אוהבים משהו קצת יותר רועש, כמו Foals אבל את זה אני שם להם כשהם ישנים.

2 תגובות:

RoniVered אמר/ה...

הכרתי את השיר הזה לפני כמה שנים ("כשהלילה יורד").
הגדירו אותו אז כשיר העצוב הכי טוב שתשמעו השנה.

לא אוהבת בד"כ הגדרות כאלה, משתדלת לא לתת הצהרות גדולות ובומבסטיות ללא כיסוי.

אחרי כמה השמעות, הבנתי שהם צדקו.
עוצמת הקול של רות. העצבות. הכאב. המוזיקה שעוטפת אותה, ליין הבס שמתחרז.
פשוט הצליח לגעת בי.

יופי של שיר השבוע.

אנונימי אמר/ה...

שמח שאהבת...
תחזירי כל יום

אייל מרדיו פרימיום להמונים


פוסטים אחרונים וממש שווים !