לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 13 באפריל 2008

מזל-טוב פרימיום!



למי שמבקר בבלוג הזה באופן קבוע, יודע שיום ראשון זה המשך של האירועים משבת, והשבוע מתחיל בעצם ביום שני (איזה כיף!). אז ביום שישי היה לבלוג הזה יום-הולדת חודשיים !!! וזו רק ההתחלה.

הכוונה לפרסם כל שבוע 3-4 פוסטים, בינתיים זה עומד על 5-6 בממוצע. ככה שמי שהגיע לכאן בפעם הראשונה, מוזמן לבקר עוד ועוד., ולקרוא מה שהיה קודם.

המוטו של האתר: החיים טובים והמוסיקה פרימיום ! המטרה היא להגביר את נקודות הפרימיום בחייכם, ולהפיץ אושר, שמחה ואהבה בעולם.

דרך אגב, מבקר יקר, אתה לא לבד לפני כמה ימים עברנו את ביקור ה-1000. מצד שני אני בטוח שיש כאלה ששמחים שמצאו משהו מיוחד שלא כולם מכירים, אז אפשר להירגע אנחנו בינתיים לא YNET.

ללא קשר למספר המבקרים, יש מעט תגובות, אני מניח שזה נובע מכך שרוב המבקרים איכותיים (למי אני מפרגן בדיוק) ולא תופסים מעצמם טוקבטיסטים. אבל תגובות זה טוב, זה גם קל, תנסו.. והם יתקבלו בשמחה. על כל תגובה תקבלו נקודת פרימיום.
אתם יודעים מה: מי שייצבור הכי הרבה נקודות פרימיום בחודש הקרוב יזכה בדיסק פרימיום מרשימת האלבומים של שנת 2008. הכללים: 1. תגובה זה לפחות משפט בן שבע מילים. 2. כמובן שנעצות לא יתקבלו, 3. כדי שנדע מי אתם, תדאגו להיות מזוהים דרך חשבון גוגל או שתשלחו מייל עם כתובתכם (שתישאר חסויה) למייל premiumblog@gmail.com , בהצלחה!!!

עכשיו אני צריך לשים שיר שקשור לכל זה.... יש לי שיר פרימיום שמח, שמתאים ליום-הולדת לחג ולאביב.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

1. מזל טוב
2. עד היות חשבתי שאני בסדר...
3. אז חשבתי
4. ישר כח

Dana אמר/ה...

יום הולדת שמח :-)

Unknown אמר/ה...

רב-תודות לכם
יובל ודנה
אני מקווה שאתם נהנים

אנונימי אמר/ה...

אין עליך, אסטה לה ויסטה בייבי !!
מאחל באהבה, עורך הדין מס' 1 בצפון.


פוסטים אחרונים וממש שווים !