לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 10 באפריל 2008

משבר האלבום השני

לא היה שום משבר אלבום שני. בכתה ב' הרצתי את אבא שלי לקנות לי את אלבום הבכורה של Boney M, עם השיר האלמותי Sunny. אבא שלי התעקש שזה שיר ישן ושיש לו תקליטון שלו, ואני לא האמנתי לו. הוא באמת צדק שזה חידוש של שיר ישן, אבל לא היה לו את התקליטון. כל זה לא היה ידוע לי אז, וגם לא היה חשוב, כי הביצוע המקורי לא דומה בכלל לביצוע של Boney M. זה גם לא היה החידוש היחיד שלהם, הם עשו חידוש באותו אלבום ל-No woman No cry, ואני זוכר שמאד התפלאתי כששמעתי כמה שנים מאוחר יותר את בוב מארלי שר אותו.
אי-אפשר לתאר את ההתלהבות שהיתה לי מהשיר Sunny, עד היום אני חושב שזה שיר מצויין. וזו גם ההוכחה שהדיסקו לא נחות בכלל. האלבום ההוא, דרך אגב, היה אלבום הבכורה של Boney M ויש בו עוד הרבה שירים טובים. בזה מיציתי את הדיסקו באותה תקופה. כשקצת גדלתי, גיל 10 בערך, כבר הייתי בפאזה אחרת בכלל. חזרתי להעריך את הדיסקו ממש לפני כמה שנים.
שימו לב לחושניות של העטיפה של האלבום. כבר אז חשבתי שהיא מכוערת. בכלל זו להקה מגרמניה. ידעתם את זה?
Boney M. -Sunny






תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תמיד השיר הזה מזכיר לי את סאני מהסנדק, לא יודע למה ?


פוסטים אחרונים וממש שווים !