לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 16 במרץ 2008

נבואה מרהיבה- ממג'מנט

Mgmt- Electric Feel

Oracular Spectecular - Mgmt הוא כנראה אלבום השנה שלי. אני יודע שעוד מוקדם מידי, הכל יכול גם להתהפך. האמת השנה הזאת התחילה דרדלה, זה דווקא התאים לי , כל חודש ינואר ופברואר התעסקתי בסיכומים של 2008, האזנתי לאלבומים שלא הספקתי (נותרו לי עוד שניים). אבל בינתיים התחילו להצטבר אלבומים שכדאי לשמוע.

אומרים ש- Mgmt מחקים כל סיגנון שיש, שהם עושים מוזיקה חייזרית וגלאם רוק- אלקטרו-גיטר- פאנק -סבנטיז-עתידני. לי הם מזכירים את הרולינג-סטונס ואת דיויד בואי. אבל אנחנו מה איכפת לנו. אם יש ארבעה שירים שאי-אפשר להפסיק לשמוע, כל השאר לא חשוב. כבר הבאתי כאן שני שירים, הנה השלישי. הקליפ הבא מוכיח שכל מה שאומרים עליהם נכון. הוא גם נראה כמו מסיבת הפורים שאתם רוצים ללכת אליה.
ומי אמר ששיר אהבה צריך להיות קיטשי

שבוע פורים התחיל היום

מסתבר שיש גימיק שלא הייתי מודע לו. הקליפ של אלקטריק פיל הוא אינטראקטיבי. ניתן להוריד אותו באתר הזה ולשחק כמה שרוצים. יש בזה משהו פילוסופי, תודו.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !