לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 11 במרץ 2008

אוהבים מוסיקת איצטדזיונים?

בעברית זה נשמע כמו, "אוהבים נקניקיות?" מארץ נהדרת. ועכשיו תאמרו: כן, כן? כן! ובכן, יצא אלבום חדש, בומבסטי, כמו פעם, של מוסיקת איצטדזיונים, של להקה עם שם בומבסטי "BRITISH SEA POWER", שנקרא "DO YOU LIKE ROCK MUSIC". ובכן, האלבום עונה על הציפיות ועשוי היטב. האלבום אמור להיות גם אלבום קונספט, שבו הכוחות הטובים הם כוחות הרוק, והכוחות הרשעים הם הכוחות האנטי-רוק - לא הרגשתי בכל העניין. זה מזכיר את המלחמות הפוריטניות בתחילת המאה שעברה נגד אלוויס פרסלי.
ומזכיר גם שלפני כשנה הייתה סידרה בריטית בענייננו שנקראת "Seven Ages of Rock", שבה שבעה פרקים, הסורקים את תולדות הרוק. יש גם פרק מיוחד למוסיקת איצטדיונים, היחיד שלא ראיתי (מה באמת חשבתם שהיתה פה שגיאת כתיב במקרה). נראה לי אידיוטי מוסיקה באיצטדיונים למרות שלא חוויתי את העניין. בעצם גם כדורגל באיצטדיונים נראה לי אדיוטי, למה לא בטלוויזיה פלסמה בסלון עם 16 זויות צילום, אם מישהו צריך שירקו עליו גרעינים, אפשר לסדר גם את זה.
למען האמת, האלבום נשמע במקרים רבים כאילו "אצטקה קאמרה" עושה רוק איצטדיונים, שזה דבר והיפוכו (מי שיודע אז אצטקה קאמרה זו להקה שעשתה מוזיקה אקוסטית טהורה, בזמן שכולם ניגנו מוזיקה אלקטרונית בשנות השמונים), מבחינתי זה רק מוסיף להם. בכל מקרה האלבום מצויין, הנה שיר יפה שמדגים את העניין.
BSP- No Lucifer

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !