לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 5 במרץ 2008

כל העולם זה קסם, ואין קסמים בעולם

הזכויות לניסוח הכותרת שייכים לבת שלי. למעשה הפוסט הזה נכתב בגלל המשפט הזה שהיא הגתה. רואים שהיא בת של מהנדסים, אין לה אשליות בחיים וזה עוד לפני שהיא קראה את דיקארט, שפינוזה וקאנט. בכל מקרה זו הזדמנות טובה להודות על הקסמים שקרו לי פה השבוע. להגיד תודה-רבה לגל אוחובסקי שכתב את התגובה הראשונה בבלוג (במייקל ג'קסון והנערה). דרך-אגב, ניתן לכתוב עכשיו תגובות בחופשיות, סידרתי את ההגדרות. ותודה-רבה לגיאחה ופופ-טארט שנתנו לי קישור בבלוג שלהם.
והנה שיר של פסטיגל שירי ילדים מלפני שנתיים "אהבה היא קסם", שקשור לכל זה וגם למוטיב האהבה, אושר, שמחה של הבלוג, שמוכיח שגם היום ניתן לכתוב שירי ילדים טובים, אפילו לפסטיגל. אני אהבתי. יכול להיות כי ראיתי את יעל בר-זוהר שרה את זה.
נ.ב. בדרך כלל יהיו כאן 4 פוסטים בשבוע (1 אלבום, 1 להיט, 1 אקטואליה, 1 קלאסיקה). לפעמים יותר, לפעמים פחות, השבוע יותר. אני מציע למי שמבקר פעם בכמה ימים לבדוק מה היה קודם.

יעל בר-זהר- האהבה היא קסם.
מחר יהיה פוסט פחות קיטשי.
אנחנו נגוון, פעם מתוק, פעם חריף, פעם מר, פעם חמוץ...

תגובה 1:

urv אמר/ה...

כיף גדול.


פוסטים אחרונים וממש שווים !